Mitt i allt mitt tentaplugg och otaliga tekoppar dök det idag upp ett brunt kuvert med handskriven adress. Äntligen! var min första tanke. Ivrigt öppnade jag det, och mycket riktigt hade jag rätt! Det var min senaste premie från Middagshjälpen!

P1170865

 

Det är så kallade matflaggor, med åtta olika texter på, bland annat Do try one och Be tempted. Det står på paketet att de kan användas på snittar och att plocka annat tilltugg med. Men jag tänker att jag ska använda dem till att sätta i cupcakes, eventuellt redan nu till min födelsedag. Men vi får se vilket tillfälle det blir.

Idag kikade jag även in i Poängshoppen för att se om det hade dykt upp något roligt. Just nu fyller de på rätt regelbundet, men folk har så galet med poäng så grejerna försvinner lika fort. Men idag hade jag tur, det dök upp en silverfärgad såsslev som jag gillade och faktiskt hade poäng till så det blev en beställning idag igen. Målet var visserligen att samla till kniven, men den får vänta ett tag. Jag menar, jag är ju ändå inte helt hundra på om jag vill ha just den, även om jag behöver bättre knivar.